O nas
InterviewMe to serwis z poradami zawodowymi tworzony przez najlepszych ekspertów kariery.
Odwiedza nas ponad 6 milionów czytelników rocznie.
InterviewMe to Twój niezbędnik kariery
Z nami Twoja kariera nabierze rozpędu.
Oferujemy najlepszy kreator CV online oraz darmowe porady ekspertów kariery. Ułatwiamy przejście przez cały proces rekrutacyjny — od pisania CV po zdobycie wymarzonej pracy.
Od 2014 roku InterviewMe pomogło tysiącom osób w Polsce znaleźć pracę.
InterviewMe jest prawdopodobnie najszybciej rozwijającym się serwisem z poradami zawodowymi w kraju. Odwiedza nas ponad 6 milionów czytelników rocznie i liczba ta cały czas rośnie.
Każdego dnia pomagamy setkom osób napisać CV i listy motywacyjne, i zwiększamy ich szanse na znalezienie pracy.
InterviewMe jest tworzone przez zespół ekspertów kariery, którzy publikowali m.in. w Forbes, Gazecie Prawnej, Wprost i Glassdoor.
Budujemy największy i najlepszy serwis z poradami zawodowymi w Polsce, żeby pomóc Ci znaleźć wymarzoną pracę.
InterviewMe to ponad 300 poradników zawodowych. Każdy z nich napisany został na podstawie rozbudowanego researchu, konsultacji i wiarygodnych danych.
InterviewMe to poradniki o pisaniu CV, rozmowach rekrutacyjnych oraz nawiązywaniu kontaktów.
Docenił nas między innymi Warszawski Uniwersytet Medyczny oraz wiele innych uczelni, instytucji i organizacji w całej Polsce. InterviewMe to również profile pracodawców, dzięki którym wybierzesz dla siebie najlepsze miejsce pracy.
Historia InterviewMe
Oficjalny start InterviewMe.pl
Założyciele rzucają swoje dotychczasowe posady, wynajmują pierwsze biuro i adoptują psa.
Xevin Lab/Tar Heel inwestuje w InterviewMe.pl 200 000 dolarów. Firma przenosi się do nowego, większego biura.
Rusza Uptowork.com (aktualnie Zety.com).
Liczba członków zespołu: 11
Uptowork.com odwiedza ponad milion użytkowników miesięcznie.
Liczba członków zespołu: 28
Zatrudniamy i awansujemy pierwszych menedżerów zespołów.
Uptowork.com ma już prawie 4 miliony użytkowników.
Nasze miesięczne przychody netto wzrosły o ponad 5000% w stosunku do maja 2015 roku.
Uptowork staje się Zety.
Liczba członków zespołu: 54
Liczba zarejestrowanych użytkowników: 2,5 miliona.
InterviewMe zyskuje nowy wygląd.
Liczba członków zespołu: 75. Startują Zety francuskie, hiszpańskie i brazylijskie.
Liczba członków zespołu: 100+. Otwiera się włoska wersja Zety.
Ruszyła niemiecka wersja Zety. Miliony czytelników na całym świecie mogą czytać porady zawodowe w 7 wersjach językowych.
InterviewMe odwiedza ponad pół miliona użytkowników miesięcznie. Liczba wpisów na naszym blogu poświęconym karierze przekroczyła 800.
Jak to się zaczęło?
InterviewMe to dziecko trzech przyjaciół, którzy postanowili na zawsze zmienić rynek pracy.
InterviewMe, obecnie mogące się pochwalić ponad 100-osobowym zespołem, zaczynało jako mały startup, stworzony przez trzech przyjaciół. Pasja i wizja Kuby, HR-owa wiedza Piotrka oraz zdolności programistyczne Kacpra przemieniły małą firmę w międzynarodowy brand.
Nasi eksperci
Jacques Buffett jest ekspertem kariery i certyfikowanym autorem CV (CPRW), cytowanym m.in. przez MIT, Cal State, LinkedIn, Forbes, MSN, Yahoo!, Business Insider, AOL, U.S. News i inne największe serwisy informacyjne. Posiada tytuł licencjata z prawa oraz dziennikarstwa, a ostatnią dekadę spędził zarządzając ludźmi i pomagając innym w rozwoju ich karier.
Caio jest specjalistą ds. kariery i rozwoju zawodowego z 4-letnim doświadczeniem. Posiada certyfikat zawodowego pisarza CV (CPRW). Mając doświadczenie w pracy z grami wideo, teatrem i telewizją, Caio stara się łączyć lekkość z profesjonalizmem, aby Twoje CV było tak atrakcyjne, jak to tylko możliwe.
Anna jest specjalistką ds. HR i rozwoju kariery w InterviewMe. Po 5 latach pracy w tej branży stała się ekspertem z zakresu aktualnych trendów na rynku pracy. Dzięki studiom psychologicznym zyskała także głęboką wiedzę na temat wyzwań stojących przed osobami poszukującymi pracy i wie, jak stawić im czoła.
Milena Makowska, Senior Talent Acquisition Specialist w InterviewMe, może poszczycić się ponad 5-letnim doświadczeniem w pomaganiu osobom poszukującym pracy.
Justyna jest profesjonalistką, której zadaniem jest udzielanie specjalistycznych porad zawodowych. Posiada dyplom lingwistyki i dba o to, aby każdy tekst, który czytasz na naszym blogu, był merytoryczny, łatwy do zrozumienia i bezbłędny językowo.
Olga Żabska jest ekspertką kariery na rynku francuskim. Jej artykuły były przytaczane w renomowanych mediach, takich jak Le Figaro, France Info i Yahoo News. Jako lingwistka w 2020 roku dołączyła do naszego zespołu, aby pomagać francuskim czytelnikom znaleźć pracę, której pragną i na którą zasługują.
Jako ekspertka kariery na rynku angielskim, Katarzyna Furman pomaga osobom poszukującym pracy napisać CV i znaleźć zatrudnienie, na które zasługują. Większość czasu spędza na badaniu strategii pisania CV i listów motywacyjnych dla naszych czytelników.
Pisząc artykuły, Kathrin korzysta ze swojego doświadczenia w zakresie lingwistyki. Treści, które tworzy, oferują czytelnikom praktyczne i łatwe do wdrożenia porady na tematy związane z karierą. Jej artykuły były cytowane m.in. przez Business Insider Germany i Frankfurter Rundschau.
Timothé Ameline to pisarz, który wnosi cenną wiedzę z zakresu poszukiwania pracy i tworzenia CV. Jego porady były przytaczane m.in. w MSN, Le Figaro i Les Échos.
Szymon jest ekspertem kariery, który wspiera czytelników, oferując im praktyczne porady na temat tworzenia skutecznych CV i listów motywacyjnych. Dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu i innowacyjnemu podejściu Szymon jest w stanie pomóc każdemu w znalezieniu wymarzonej pracy.
Roma Kończak jest ekspertką kariery z wykształceniem pedagogicznym i humanistycznym. Znaczną część życia zawodowego spędziła pomagając ludziom awansować w świecie biznesu oraz rozwijać ich umiejętności komunikacyjne w różnych środowiskach kulturowych i zawodowych.
Bruno Bertachini jest ekspertem ds. kariery z 10-letnim doświadczeniem w obszarze doradztwa zawodowego.
Maciej jest ekspertem kariery, który pomagał tworzyć narzędzia dla osób poszukujących pracy w pełnym i niepełnym wymiarze godzin. Jego doświadczenie zawodowe oscyluje wokół tworzenia materiałów edukacyjnych dla różnych branż, w tym HR, ale też urody, zwierząt domowych i nowych technologii. Pracował dla małych startupów i dużych międzynarodowych firm, co pomogło mu zrozumieć potrzeby osób o różnym doświadczeniu zawodowym.
Pablo Gugel jest pisarzem oraz ekspertem ds. rekrutacji i doradztwa zawodowego, cytowanym m.in. w El Mundo, La Razón czy El Universal. Posiada licencjat z dziennikarstwa oraz tytuł magistra digital marketingu i e-commerce. Jego celem jest pomóc Ci znaleźć pracę i udzielić najlepszych porad m.in. w oparciu o własne doświadczenie.
Paolo jest pełnym pasji redaktorem oraz świetnym pisarzem z dużym doświadczeniem dziennikarskim. Jest także dumnym członkiem Krajowego Stowarzyszenia Rozwoju Kariery (NCDA) oraz Profesjonalnego Stowarzyszenia Pisarzy CV i Trenerów Kariery (PARWCC), który pomaga innym w osiągnięciu ich sukcesów zawodowych.
Danuta Detyna jest ekspertką kariery i empatyczną pisarką z ponad 7-letnim doświadczeniem. Skupia się na oferowaniu rzetelnych i praktycznych porad, które możesz wykorzystać, aby rozwijać swoją karierę.
Marina Mas jest profesjonalną doradczynią zawodową i autorką tekstów. Po uzyskaniu tytułu magistra marketingu, ze względu na swoją pasję do komunikacji, zaczęła pomagać w budowaniu autentycznych więzi między firmami a kandydatami w trakcie całego procesu rekrutacyjnego.
Tobias Brandan jest ekspertem i trenerem kariery, udzielającym cennych porad osobom poszukującym pracy. Jego artykuły pomogą Ci stworzyć skuteczne CV i list motywacyjny.
Laura Maschio jest specjalistką ds. komunikacji korporacyjnej. Jako magister nauk o komunikacji i mediach, swoją działalność zawodową skoncentrowała na doradztwie oraz tworzeniu pomocnych treści z tego zakresu.